Digita mahdollistaa

Vuorovaikutteinen TV
on vihdoin totta!

Hybridi-TV-mainonnalla tavoitat ja aktivoit kohdeyleisösi paremmin kuin koskaan ennen

Koko 2000-luku on odotettu kuumeisesti sitä hetkeä, jolloin TV ja internet sulautuvat yhteen saumattomaksi kokonaisuudeksi. Yhdistelmähän on ylivoimainen: TV-katsojat voidaan tavoittaa TV:n vahvuuksilla sopivassa tunnetilassa ja aktivoida ostopolulla eteenpäin internetin loppumattomilla vuorovaikutteisilla ominaisuuksilla.

Hybridi-tv-palvelut tarjoavat mainostajalle saumattoman ja ylivoimaisen nopean vuorovaikutteisen median, joka pitää katsojan huomion koko ajan samassa, mainostettavan brändin kannalta optimaalisessa mediaympäristössä.

Testaa kaukosäätimen värinapeilla, mitä mainosvaihtoehtoja hybridi-tv tarjoaa

Hybridi-tv-palvelut

Mainos, kun vaihdat kanavaa

Etukoodi kännykkääsi

Äänestä tai anna mielipide

hybridi-tv -palvelut

Avain hybridi-tv-palveluihin on kaukosäätimen punainen nappi. Hybridi-tv-palveluiden piirissä on jo yli 500 000 laitetta ja päivittäin palveluja käytetään jo lähes 200.000 suomalaisessa kodissa. Kun katsoja kytkee hybridi-tv-palveluja tukevan televisionsa nettiin, kaikki hybridi-tv:n sisällöt ja palvelut avautuvat automaattisesti käyttöön osana kanavien tarjontaa – ei siis erillisinä sovelluksina.

Katsojakokemus:

Katsoja vaihtaa kanavaa MTV:lle katsoakseen Salatut elämät –jakson. Ruutuun ilmestyy automaattisesti L-banner ja kehote ”Paina KELTAISTA nappia”. Ruudulle oikeaan reunaan ilmestyy alue, jossa koodi ja teksti: ”Tällä koodilla voit katsoa Salkkarit viikon jaksot etukäteen C Moressa.”

Katsojakokemus:

Ruudussa näkyy L-banner ja kehote ”Paina KELTAISTA nappia”. Ruudulle oikeaan reunaan ilmestyy alue, jossa numeronsyöttökenttä ja teksti: ”Syötä matkapuhelinnumero ja saat koodin, jolla saat ilmaisen hodarin R-Kioskilta”. Katsoja lunastaa R-kioskilta hodarinsa koodia näyttämällä.

Katsojakokemus:

Juontaja ohjaa katselijat painamaan kaukosäätimen SINISTÄ nappia.  Lisäpalvelun äänestys ja kilpailut toimivat näppärästi väri-, nuoli-, OK- ja numeronappeja käyttäen. Tulokset saadaan reaaliaikaisesti kotisohvalta ohjelmatuotantoon tai kaikkien hybridi-TV katselijoiden nähtäväksi.

Mainostajan näkökulma:

Kanavanvaihdon yhteydessä tv-yhtiö voi synkronoida ohjelmavirtaan vuorovaikutteisen hybridi-tv-bannerin. Banneri näkyy jokaiselle hybridi-tv:tä käyttävälle kanavalle saapujalle. Banneriin voidaan sijoittaa haluttuja kampanjakehotteita kaukosäätimellä ohjattaviksi. Kampanjan tulokset ovat nähtävillä reaaliajassa, mikä mahdollistaa kampanjan optimoimisen sen aikana.

Mainostajan näkökulma:

TV-lähetykseen integroitu hybridi-tv-banneri tarjoaa mahdollisuuden aktivoida kuluttajia tutustumaan tuotteeseesi. Etukoodit tilataan kaukosäätimellä ja jaetaan matkapuhelimiin katsojien antamiin numeroihin. Näin voit (kuluttajan suostumuksella) rakentaa myös suoran tekstiviestimarkkinointikanavan.
Hybridi-tv:n avulla perinteisen brändimielikuvamainonnan lisäksi TV on entistäkin nopeampi ja vuorovaikutteisempi aktivointimainonnan kanava.

Mainostajan näkökulma:

Kilpailujen järjestäminen brändisi ympärillä on varma tapa aktivoida katsojia. Tai tehdä vaikkapa nopea kysely kuluttajien mieltymyksistä sopivalla tavalla palkiten. Tuloksia voidaan seurata reaaliaikaisesti ja näyttää haluttaessa niitä myös tv-katsojille.

Hybridi-TV:n hyödyt

  • Kohdennettava

  • Vuorovaikutteinen

  • Helppokäyttöinen

  • Ylivoimaisen nopea tapa mainostaa

Vuorovaikutteinen
TV on vihdoin
totta

Lataa esite

HALUATKO TEHDÄ YLIVOIMAISEN TEHOKASTA UUDEN AJAN TV-MAINONTAA?

Lisätietoja Hybridi-TV:n mainosratkaisuista

MTV Oy
Freja Rekola

Kaupallinen tuottaja
puh. 050 520 8031
freja.rekola[at]mtv.fi

Sanoma Media Finland Oy
Teemu Suominen

Head of video & development
puh. 050 313 0577
teemu.suominen[at]sanoma.com

Lisätietoja Hybridi-TV:n teknisistä mahdollisuuksista

Digita Oy
Jari Karhu

Liiketoimintapäällikkö, Mainosratkaisut
puh. 040 848 2906
jari.karhu[at]digita.fi

OTA YHTEYTTÄ DIGITAAN