Digita mahdollistaa
EN

Hybridi-tv

MIKÄ ON HYBRIDI-TV?

Hybridi-tv on teräväpiirtotelevisio, jonka ominaisuudet jalostavat perinteisen lineaarisen tv-tarjonnan uudelle tasolle. Internetin ja sosiaalisen median ominaisuuksia televisioon sulauttava hybridi-tv tarjoaa katsojille rikastettuja, yhteisöllisempiä sisältöjä.

Tv-yhtiöille ja mainostajille hybridi-tv avaa puolestaan aivan uudenlaisia mahdollisuuksia. Kun tv tarjoaa katsojiin suoran yhteyden, voidaan tehdä vuorovaikutteista mainontaa ja todentaa sen teho data-analytiikan avulla hyvin tarkasti aina katsojamääristä kassavirtaan asti.

Hybridi-tv – tulevaisuuden televisio jo nyt

Hybridi-tv:n tuoma yhteisöllisyys, interaktiivisuus ja monipuolisuus houkuttavat katsojia monin tavoin viettämään lisää aikaa television ääressä. Tv-ohjelmasta katsoja voi siirtyä portaattomasti televisioruudulta verkon puolelle vaikkapa fiilistelemään musiikkiohjelman esitysten versioita, joita tv:ssä ei esitetty.

 

MAINONNAN RATKAISUT

Mainonnan uudet ratkaisut interaktiivisia ja kohdennettuja 

Tv-vastaanottimien kanta uudistuu vuoden 2020 digisiirtymän lähestyessä. Hybriditelevisioiden ekosysteemi laajenee kiihtyvällä vauhdilla tarjoten mainostajille aivan uudenlaisien tilaisuuksien alustan.

Digita mahdollistaa uudentyyppisillä mainostuotteilla ja –järjestelmillään vuorovaikutteisen mainonnan hybridi-tv:ssä. Se tarjoaa mainostajille käytännössä suoran yhteyden kotisohvalla istuvaan katsojaan sekä tavan todentaa mainonnan vaikuttavuus katsojamääristä aina kassavirtaan asti.

Digita mahdollistaa jatkossa myös kohdistetun mainonnan: tv:n mainoskatkoilla voidaan tarjota räätälöityjä mainoksia katsomiskäyttäytymisen perusteella erilaisille kohderyhmille. Esimerkiksi jos mainoskatkolla ajetaan kosmetiikkamainosta, samanaikaisesti voidaan mieskatsojille tarjota heille relevantimpaa mainossisältöä.

Hybridi-tv:n mahdollisuudet ovat jo ulottuvillasi! Ota yhteyttä Digitaan – suunnitellaan yhdessä sinun yrityksellesi ja tuotteillesi sopivimmat mainosratkaisut.

Kysy lisää!

Teppo Ahonen, johtaja, Videoelämyspalvelut
+358 40 563 0299
teppo.ahonen(@)digita.fi

Hybridi-tv: Case Idols Suomi

Digita lanseerasi syksyllä 2017 hybridi-tv-katsojille aimo annoksen extraa Idols-sovelluksen myötä.

Lue koko tarina